Föreningen

Den 9 mars 2013 beslutade vi att göra Exilsnokarna till en förening. På det konstituerande årsmötet beslutades att föreningens ändamål ska vara att främja, stödja och underlätta supporterskap för de i Stockholm med omnejd hemmahörande personer som håller på världens bästa (för alltid och genom tiderna bästa) fotbollsklubb – IFK Norrköping!.

Oavsett motstånd håller vi ihop och håller på vårt vitblåa lag. Och alla som håller med oss är välkomna till våra sammankomster.

Oftast ses vi på O'Learys Gamla Stan, vi ses även innan och under matcher i Stockholmsområdet.

Vårt övergripande syfte är, som sagt, att underlätta supporterskap för de som bor i Stockholm. För att besöka Exilsnokarnas sammankomster krävs det inte medlemskap i föreningen.
Varje år är vi cirka 100 medlemmar, totalt har vi i dagens läge (feb -24) haft 340 medlemmar.
Medlemskap i Exilsnokarna ger dock vissa förmåner – läs mer här!

Styrelsen för 2023

Göran Modeen ordförande